.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ظهور مردان سایه برای حمایت از احمدی نژاد

با اوج گرفتن تبلیغات منتقدان و مخالفان دولت، حامیان احمدی نژاد تمام قوای خود را برای جلب اعتماد از دست رفته عمومی و مبارزه با انتقادات ستادهای رقیب به کار گرفته اند. به همین دلیل، کسانی چون علی کردان که از او به عنوان رئیس در سایه ستادهای احمدی نژاد نام برده می شود به تکاپو افتاده و پشتیبانی خود از احمدی نژاد را علنی کرده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک، وزیر کشور معزول احمدی نژاد قرار است ساعت هفت بعد از ظهر پنج شنبه در یکی از مساجد معروف شهرساری و در میان هم شهری های خود در طرفداری از محمود احمدی نژاد سخنرانی کند. همین موضوع سبب شده تا انبوهی از پیامک های انتخاباتی درباره نارضایتی مردم از چنین حمایتی فراگیر شده و در میان هم وطنان رد و بدل شود.

هم چنین، ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد که برای دوری از شائبه استفاده از امکانات دولتی به نام ستاد حامیان مردمی رئیس جمهور فعالیت می کنند ودست بر قضا تنی چند از مدیران و از جمله مشاور ارشد رئیس جمهور از گردانندگان آن به شمار می روند با تشکیل ستادهایی رسمی تر، مبارزات انتخاباتی را به طور جدی تری پیگیری می کنند.

به همین دلیل، آنچه در میان بیانیه های انتخاباتی به نام ستادامتداد مهر شناخته می شود توسط مهدی احمدی نژاد فرزند رئیس دولت نهم با همكاري رضا مشايي، فرزند رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگری و با هدف تبليغات انتخاباتي راه اندازي شده است.

این در حالی است که شاخه جوانان اين ستاد نيز با عنوان "ياران خورشيد" فعاليت خود را از چندي پيش در استان تهران آغاز كرده و مسئول امور مالی آن نیز شخصی به نام محمدحسن ط است که با كمك برخي از سرمايه داران و مالكان زمين، مكان هايي را براي فعاليت ستادهاي انتخاباتي در اختيار مسئولان اين ستاد قرار داده است و در عوض به اين سرمايه داران قول داده که پس از برگزاري انتخابات و با پیروزی دوباره احمدی نژاد از الطاف برخی مسئولان بی نصیب نخواهند ماند.

گفتنی است که در تازه ترین اقدام حامیان مردمی! رئیس جمهور، شخصی به نام رهدار که جملات و توهین های وی به باقر خان از مبارزان محبوب مردم ایران زبانزد شده و جنجال به پا کرد است در یکی از شهرهای جنوبی کشور بدون توجه به اختلافات مذهبی میان فرق مسلمان، با بیان اظهاراتی تفرقه امیز و مخالف فرامین و رهنمودهای بزرگان نظام، موجی از نارضایتی و بدبینی نسبت به دولت مردان نهم را در میان مردمان این مناطق به وجود آورده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.509 seconds.